(הת)חלה לשבת – בפברואר 2008 תהו ארבעה מועמדים לתואר שני במנהל עסקים, מדוע לא נמכרו משקפיים אונליין? זו לא הייתה מחשבה אקראית לחלוטין. אחד מהם, ניהל עמותה שמכשירה נשים בעולם המתפתח לערוך בחינות עיניים ולמכור משקפיים. הוא שלח מייל לחבריו באמצע הלילה והציע שארבעתם יפתחו חברת משקפיים מקוונת. הם סגרו את העסקה בבר מקומי. אולם אנשים רבים היו סקפטיים ואמרו להם "לעולם לא תוכלו לשכנע אנשים שהם צריכים לקנות משקפיים בצורה מקוונת".
תפיסת השירות
המשוב העניק השראה לרעיון לתת ללקוחות לנסות חמישה זוגות משקפים בבית בחינם לפני שהם קנו כל אחד מהם ומה שלא טוב להחזיר.
שנתיים לאחר החלטתם פנה אליהם מגזין ידוע לספר את סיפורם, הייתה רק בעיה אחת: ורבי פארקר עדיין לא הייתה חברה. האתר היה רחוק בשבועות מהשקתו, והמייסדים המשותפים עדיין סיימו את תואר.
הפרסום שכינה אותם "נטפליקס של משקפי ראייה", הציף את האתר בפניות כה רבות והאתר לא כלל את הפונקציה הידועה "Sold" – כך שהלקוחות ביצעו הזמנות זמן רב לאחר שנגמר המלאי. החדשות הרעות: אורך רשימת ההמתנה היה 20,000 איש. החדשות הטובות: החברה הגיעה ליעד המכירות בשנה הראשונה תוך שלושה שבועות.
זה היה רגע הבהלה, שנתן להם הזדמנות לספק שירות לקוחות מדהים ולכתוב מיילים בהתאמה אישית כדי להתנצל ולהסביר, זה נתן את הטון לאופן בו הם יתנהלו מאותו יום בשירות הלקוחות ובראייה מפוקסת לקוח.
התפיסה הערכית
"קנה זוג תנו זוג" השלב הבא היה החלק הערכי ועבור כל זוג משקפיים שהם מכרו הם תרמו זוג לשותפים ללא מטרות רווח כך שאנשים בעולם המתפתח יוכלו לקבל בחינות עיניים ומשקפיים בזול.
תפיסת החדשנות
החברה פיתחה אפליקציית בדיקת המרשם כדי לאפשר למשתמשים להאריך את המרשם באמצעות בדיקת ראייה אונליין. היא גם השיקה יכולת וירטואלית של מדידה, המשתמשת ב- AR כדי לאפשר ללקוחות לראות את המסגרות הנבחרות שלהם על הפנים שלהם.
בשנת 2020, הם הודיעו על גיוס חדש המעניק לחברה שווי של 3 מיליארד דולר, זה סיפור שמראה כיצד השילוב הנדיר הזה, כולנו מדברים עליו, אבל לא תמיד מיושם בין תפיסת שירות, תפיסה ערכית ותפיסת חדשנות מביאים לתוצאות עסקיות מדהימות.